sobota, 23 kwietnia 2022

Hostia

 Za chwilę maj - sezon I Komunii. Kilka kartek komunijnych zdarzyło mi się wykonać, a chyba tylko dwie z nich wrzuciłam na bloga. Tak więc nadrabiam braki.

Najprostszy wzór, jaki robiłam, to po prostu hostia na białym tle. Karteczka A7, czyli mniejsza niż standardowa (wielkości połowy pocztówki). Tylko jeden kolor pasków - beżowy. Marzył mi się złoty, ale nie miałam do tej pory takiego papieru, może kiedyś... Jest skromnie, ale efekt super!

# 171




Ten model robiłam dwukrotnie. I zdecydowanie praktyka czyni mistrza - powyżej wersja bis, poniżej pierwowzór:



Również do wzoru #142 wracałam po czasie. Duplikat powstał w dwóch kopiach: na komunię i z okazji święceń kapłańskich. Poza oczywistymi różnicami cechującymi handmade różnią się tylko napisem (na zdjęciach jedna kartka jeszcze bez niego).

#142bis




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz